Leverandørforum
Leverandørforum
Leverandørforum indeholder informationer og services, som leverandører af it-systemer til det offentlige har behov for i samarbejdet med Rigsarkivet.
Vi bestræber os på at kende de teknologiske løsninger og de hovedleverandører, der præger den digitale forvaltning i Danmark. Der har vi en løbende dialog med systemleverandører om vores krav til it-systemer.
Vi arbejder på at udbrede leverandørers kendskab til de regler, som statslige myndigheder skal overholde og at følge med i de nyeste teknologier.
Leverandørmøder
Rigsarkivet afholder arrangementer efter behov for interesserede leverandører og andre offentlige arkiver. Arrangementernes indhold er orientering fra Rigsarkivet samt erfaringsudveksling i forhold til de krav og udfordringer, som den teknologiske udvikling stiller til både leverandører og i arkiver.
Invitation til leverandørmøder sendes til de it-leverandører, der leverer ydelser til den offentlige sektor. Hvis du er interesseret i at deltage, kan du tilmelde dig nyhedsbrevet Nyt til leverandører, som du modtager i din mailboks.
Tilmeld dig nyhedsbrevet Nyt til leverandører
Invitationer med dagsordener vil blive sendt ud via nyhedsbrevet. Forslag til mødernes indhold er velkomne og kan sendes til mailbox@rigsarkivet.dk.